Teixeira-Santos, Luísa; Camarneiro, Ana Paula; Xavier, Beatriz; Ventura, Filipa; Cunha-Oliveira, Aliete; Monteiro,Ana Paula. (2021). Multicultural competencies training programs for health care staff and health students in academic and professional settings, JBI Evidence Synthesis: September 09. DOI: 10.11124/JBIES-21-00102.Available at: https://bit.ly/31XKz4Z.

Multicultural competencies training programs for health care… : JBI Evidence Synthesis (lww.com)

Presentation of scientific article in international conference

– Ana Camarneiro, Beatriz Xavier, Aliete Cunha-Oliveira, Ana Monteiro. (2021). Experiências de migrantes com o atendimento em serviços de saúde em Portugal (Migrants’ experiences with healthcare services in Portugal). XIII Encontro do Dia Internacional da Família Politicas para a sustentabilidade das famílias. Escola Superior de Enfermagem de Coimbra (Portugal). Oral Presentation.

– Beatriz Xavier; Ana Paula Camarneiro, Aliete Cunha-Oliveira; Ana Paula Monteiro (2021). Construção de um modelo inovador de aprendizagem na formação em enfermagem para intervenção em contextos culturalmente complexos (Construction of an innovative learning model in nursing education for intervention in culturally complex contexts) I Congresso Internacional sobre Metodologia (Qualis2021), 7, 8 e 9 de julho de 2021. (Oral Presentation, via ZOOM).

https://methodology.pt/publicacao-final-2021/#dearflip-df_4359/1/  P.56

– Aliete Cunha-Oliveira, Ana Paula Camarneiro, Beatriz Xavier, Inês da Luz Abreu, Ana Paula Monteiro (2021). Barreiras no acesso aos cuidados de saúde primários: relatos de imigrantes em Portugal. (Barriers in accessing primary health care: reports from immigrants in Portugal) 4ª Reunião Internacional da Rede Académica das Ciências da Saúde da Lusofonia – 4ª rRACS, 4th International Meeting of the Lusophone Health Sciences Academic Network 2021 Benguela, Angola – 25-27 November 2021. (Poster Presentation, via ZOOM).

Visualização de N.º 3 (2021): Suplemento da RevSALUS – Revista Científica Internacional da RACS